Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt


Warning: copy(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/restoransniklavs/gvm.lv/plus/lvra2020/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails.php on line 674

Warning: copy(http://lvra.lvimages/stories/foto/cmt_2012-1.jpg): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/restoransniklavs/gvm.lv/plus/lvra2020/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails.php on line 674

Warning: copy(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/restoransniklavs/gvm.lv/plus/lvra2020/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails.php on line 674

Warning: copy(http://lvra.lvimages/stories/foto/cmt_2012-2.jpg): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/restoransniklavs/gvm.lv/plus/lvra2020/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails.php on line 674
15.02.2012
jurmala-citylatvija_pasaule jurmala-eiropajurmala-city

Jūrmala tiks plaši prezentēta tūrisma gadatirgū "TOUREST 2012" Igaunijā

Š.G. 17.–19.FEBRUĀRĪ IGAUNIJAS GALVASPILSĒTĀ TALLINĀ NORISINĀSIES STARPTAUTISKĀ TŪRISMA IZSTĀDE "TOUREST 2012", JŪRMALA ŠAJĀ GADATIRGŪ TIKS PĀRSTĀVĒTA GAN LATVIJAS KOPĪGĀ STENDĀ, KUR JŪRMALAS PILSĒTAS DOMES TŪRISMA INFORMĀCIJAS CENTRA PĀRSTĀVJI PREZENTĒS PILSĒTAS INFORMATĪVUS MATERIĀLUS IGAUŅU VALODĀ UN INFORMĒS PAR TŪRISMA JAUNUMIEM UN AKTUALITĀTĒM, GAN ARĪ ATSEVIŠĶĀ STENDĀ "KŪRORTĀRSTNIECĪBĀ LATVIJĀ. JŪRMALA". ATSEVIŠĶS STENDS BŪS VAIRĀK VELTĪTS TIEŠI KŪRORTĀRSTNIECĪBAI, ATVESEĻOŠANAI UN VESELĪGAI ATPŪTAI JŪRMALĀ UN CITVIET LATVIJĀ. STENDS TOP SADARBĪBĀ AR JŪRMALAS PILSĒTAS DOMI, LATVIJAS KŪRORTPILSĒTU ASOCIĀCIJU UN UZŅĒMĒJIEM UN TAJĀ PIEDALĪSIES: JŪRMALAS KŪRORTVIESNĪCAS "PEGASA PILS" UN "HOTEL JŪRMALA SPA", VIESNĪCA "LIELUPE", SIGULDAS NOVADA TŪRISMA INFORMĀCIJAS CENTRS UN LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA.

Lai aktīvāk piesaistītu izstādes apmeklētājus atpūsties Jūrmalā, uzņēmēji ir sarūpējuši īpašus piedāvājumus izstādes apmeklētājiem. Kūrortviesnīca Hotel Jūrmala Spa piedāvās iegādāties dāvanu kartes atpūtai viesnīcā ar brokastīm un Labsajūtas centra apmeklējumu sākot no 50 EUR par divvietīgu numuru. Kūrortviesnīca "Pegasa pils" aicinās pavadīt romantisku laiku vēsturiskajā atmosfērā ar brokastīm, vakariņām, vairākām SPA procedūrām sākot no 63 EUR par divvietīgu numuru. Arī igauņu tūristu iecienītais "Līvu Akvaparks" sagatavojis īpašus kuponus ar 20% atlaidi ģimenes biļetei, kurus varēs saņemt gan Jūrmalas, gan Latvijas stendā un kuri būs jauks papildinājums brīvdienu pavadīšanai Jūrmalā. 17.februārī izstāžu zālē notiks preses konference, veltīta Latvijas tūrisma aktualitātēm, kurā Jūrmalas pilsētas dome prezentēs šī gada Jūrmalas jaunumus.

Igaunija ir būtisks tūrisma tirgus Jūrmalai, jo igauņi ir 2. lielākas ārzemju tūristu segments pēc Krievijas. Ik gadu Jūrmalas naktsmītnēs pavada ap 10 000 viesu no Igaunijas.

 

Jūrmalas pilsētas dome piedalās tūrisma izstādē saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes un Tūrisma attīstības valsts aģentūras 2011.gada 4.novembra noslēgto vienošanos Nr. 2011-24/1.1-16/878”, kura ietvaros no ERAF tiek segta Jūrmalas kūrortpilsētas dalība valsts tūrisma stendā, savukārt pamatojoties uz 2012.gada 5.janvārī Jūrmalas pilsētas domes un LIAA noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-0824 par projektu Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/11/32/011 "Jūrmalas un Latvijas kūrortpilsētu dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos", no Eiropas Reģionālās attīstības fonda tiek segti pārējie ar komandējumu saistītie izdevumi 50% apmērā. Uzņēmēju dalību starptautiskajā tūrisma izstādē "TOUREST 2012" finansē no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-0824 par projekta "Jūrmalas un Latvijas kūrortpilsētu dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu. Kūrortviesnīcas "Hotel Jūrmala Spa", "Pegasa Pils", viesnīca "Lielupe", Siguldas novada dome un Latvijas Viesnīcu un Restorānu asociācija projektā saņem 50% līdzfinansējumu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.

eiro_projekts

09.02.2012
jurmala-cityjurmal_platvija_pasaulejurmala-eiropa

Jūrmala "iekaro" Izraēlas tūrisma tirgu

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME KOPĀ AR JŪRMALAS TŪRISMA UZŅĒMUMIEM, KŪRORTVIESNĪCĀM "BALTIC BEACH HOTEL", "HOTEL JURMALA SPA" UN "HOTEL PEGASA PILS", KĀ ARĪ TŪRISMA AĢENTŪRU "BALTIC TRAVEL GROUP", "LAIMTŪRE", "RIX TRAVEL" UN LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJU 14.–15.FEBRUĀRĪ PIRMO REIZI PIEDALĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ "IMTM 2012" TELAVIVĀ, IZRAĒLĀ, AR SAVU KŪRORTPILSĒTAS STENDU, BET 13.FEBRUĀRĪ JAU OTRO REIZI SADARBĪBĀ AR LR VĒSTNIECĪBU IZRAĒLĀ, NODIBINĀJUMU "RĪGAS TŪRISMA ATTĪSTĪBAS BIROJS" UN AVIOKOMPĀNIJU "AIRBALTIC" ORGANIZĒ DARBA SEMINĀRU PAR TŪRISMA AKTUALITĀTĒM JŪRMALĀ UN RĪGĀ.

Darba semināra un izstādes laikā Jūrmala prezentēs jauno tūrisma brošūru "Jūrmala 2012" krievu un angļu valodā, kā arī sniegs informāciju par kūrortpilsētas tūrisma piedāvājumu: ārstniecību un spa, kas pēdējā gada laikā labās kvalitātēs, profesionālā personāla un salīdzinoši zemo cenu dēļ izraisa lielu interesi izraēliešu vidū. Informēs arī par aktīvās atpūtas iespējām Jūrmalā, velomaršrutiem, tūristu mītnēm, iepazīstinās par pasākumiem pilsētā visa gada garumā un izklaides iespējām visai ģimenei.

Izraēlas interese par Jūrmalu ir liela. Jau 2011.gada oktobrī uz pirmo Jūrmalas organizēto darba semināru Izraēlā, kas tika veltīts veselības tūrismam, ieradās ļoti daudz interesentu no tūrisma aģentūrām un plašsaziņas līdzekļiem.

Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem salīdzinājumā ar  2010.gada pirmajiem trim ceturkšņiem 2011.gada attiecīgajā laikposmā tūristu skaits no Izraēlas Jūrmalā pieaudzis par 55%. Vislielākais Izraēlas viesu skaits dzīvo kūrorta rehabilitācijas centros, kūrortviesnīcās un viesnīcās, ko var izskaidrot ar labo Jūrmalas piedāvājumu veselības tūrisma jomā.

Pēdējā gada laikā Jūrmala arvien ciešāk sadarbojas ar Izraēlu. Jūrmalas pilsētas domes priekšsēdētājs Gatis Truksnis 2011.gadā tikās ar Izraēlas tūrisma ministru, kur tikšanās laikā tika pārrunāta divpusējā sadarbība tūrisma jomā, tūrisma investīciju piesaistē un sadarbības projekta veidošanā. Jūrmala pērn uzņēma vadošos masu mēdiju pārstāvjus, kas orientēti uz krievvalodīgo auditoriju un publicēja vairākus rakstus par Jūrmalu. Mūsu kūrortpilsētā bija ieradušies arī vadošie Izraēlas tūrisma operatori, kas piedāvā spa, ārstniecības, konferenču un atpūtas iespējas. Jūrmalu ir apmeklējis Ašdodas pilsētas vicemērs ar delegāciju, lai tikšanās laikā pārrunātu sadarbības iespējas ekonomiskos un kultūras jautājumos.

Jūrmalai kā kūrortpilsētai Izraēla ir ļoti svarīgs un perspektīvs tirgus, jo šīs valsts tūristi vēsturiski ir iecienījuši kūrorta ārstniecības un spa pakalpojumus un atpūtu Jūrmalā. Viņi vidēji uzturas šeit nedēļu.

Jūrmalas pilsētas dome piedalās tūrisma izstādē saskaņā ar 2012.gada 5.janvārī Jūrmalas pilsētas domes un LIAA noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-12-0824 par projektu Nr. ĀTA/2.3.1.1.1/11/32/011 "Jūrmalas un Latvijas kūrortpilsētu dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos", bet no Eiropas Reģionālās attīstības fonda tiek segti pārējie ar komandējumu saistītie izdevumi 50% apmērā. Projekts tiek īstenota apakšprogrammā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings".

eiro_projekts

Papildinformācija:
tālr.: 67093872, e-pasts: prese@jpd.gov.lv
Sabiedrisko attiecību nodaļas speciāliste: Veronika Ramāne

 

08.02.2012

lvra-logo

Konkursa "Jaunais vilnis" aiziešana no Latvijas
var nest miljoniem latu zaudējumus

TŪRISMA NOZARES PROFESIONĀĻI REDZ NOPIETNU APDRAUDĒJUMU GAN NOZAREI, GAN TAUTSAIMNIECĪBAI KOPUMĀ, GADĪJUMĀ, JA KONKURSS "JAUNAIS VILNIS" NOTIKS ĀRPUS LATVIJAS.

Konkurss "Jaunais vilnis" ir viens no nedaudzajiem pasākumiem Latvijā, kuru apmeklē liels skaits ārvalstu, īpaši, Krievijas tūristu un kas veicina Jūrmalas un Latvijas atpazīstamību.

Šis konkurss dod pienesumu ne tikai tūrisma un viesmīlības – viesnīcu un restorānu nozarei, bet, palīdz attīstīties arī citām industrijām – provizoriskie aprēķini liecina, ka dalībnieku un apmeklētāju kopējie tēriņi konkursa norises laikā, t.sk. naktsmītnēs un ēdināšanas uzņēmumos, par biļetēm, lielākos un mazākos veikalos, par transporta pakalpojumiem, aviobiļetēm, nekustamo īpašumu iegādi utt. varētu sastādīt ap 10 miljoniem latu.

LVRA Prezidents J.Naglis: "Tūrisma nozares pārstāvji uzskata, – ir vienalga, vai konkurss notiek Jūrmalā vai Rīgā, taču tam ir jānotiek Latvijā. Tā ir vien no Latvijas vizītkartēm un Latvijas veiksmes stāstiem."

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) – tālr.: 67014131; mob.tālr.: 29484738; santa.graikste@hotel.lv;
www.hotels-restaurants.lv

23.01.2012

LVRA piedalījās izstādē "MATKA 2012"

ZIEMEĻVALSTU TŪRISMA IZSTĀDE "MATKA 2012", KAS NORISINĀJĀS HELSINKU IZSTĀŽU UN KONFERENČU CENTRĀ 2012.GADA NO 19. LĪDZ 22.JANVĀRIM, APVIENOJA CILVĒKUS, KURUS VIENO KOPĪGA INTERESE-CEĻOŠANA. IZSTĀDES PIEDĀVĀJUMS BIJA IESPAIDĪGS, KAS SASNIEDZA GANDRĪZ 1100 DALĪBNIEKU NO VAIRĀK NEKĀ 70 VALSTĪM. PIEDĀVĀJUMĀ BIJA ARĪ EKSOTISKĀS MADAGASKARA, UGANDA, TRINIDĀDA UN TOBĀGO, KURAS PIEDALĪJĀS PIRMO REIZI. JO ĪPAŠI BIJA JŪTAMA IEKŠZEMES TŪRISMA POPULARITĀTE, JO VISA SOMIJA BIJA KLĀT MINIATŪRĀ APJOMĀ. ARĪ LATVIJA SEVI PREZENTĒJA AR NACIONĀLO STENDU, KAS TIKA IZSTRĀDĀTS ATBILSTOŠI KONCEPTUĀLAJAM SAUKLIM "LATVIA. BEST ENJOYED SLOWLY" ("IZBAUDI LATVIJU NESTEIDZOTIES!").

Izstāde atklāja ceļojuma gadu un sniedza lielisku iespēju iepazīt galamērķus ar vietējiem gidiem. Pirmās divas dienas pēc ierastā scenārija, risinājās profesionāls darbs tūrisma nozares speciālistu vidū, un nākamās divas dienas tika piedāvāts gadatirgus, kas bija atvērts visiem apmeklētājiem un ceļotgribētājiem. Gadatirgū varēja baudīt prezentācijas, ceļojumu stāstus un iespaidīgus šovus.

Šogad Helsinkos Latvijas stends ārēji jau bija pazīstams un tā saturu kopā ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu veidoja daudzas pašvaldības un komersanti, kuru vidū bija tūrisma firmas, viesnīcu, restorānu un kempingu biznesā strādājošie, arī izstāžu un koncertu rīkotāji.

Latvijas stendu interesantu padarīja iespēja spēlēt spēli, kurā vispirms bija jānoskatās īsfilma, par to kā zviedru ceļotāju pāri mielojas ar nēģiem un tad jāatbild uz jautājumu par gudro zivi. Neatkarīgi no spēles dalībnieku atbildēm, tiem bija sarūpētas dažādas balvas, tādējādi padarot mūsu stendu ļoti apmeklētu. Latvijas stenda apmeklētāju vidū netrūka tādu, kas gribēja dalīties iespaidos par Latvijā jau redzēto, gan tādu, kas uzdeva konkrētus jautājumus par Latviju.

Atskatoties uz izstādē aizvadītajām dienām, jāatzīst, ka apmeklētāji bijuši labi informēti ne tikai par Latviju un vēlas dalīties viņu ceļošanas pieredzē, bet arī vēlas iepazīt un apgūt mūsu kultūru atceļojot pie mums atkal un atkal.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "MATKA 2012" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

eiro_projekts

 

 

14.01.2012

lvra-logoebden_reisen

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalās
Eiropā lielākajā patērētāju izstādē "CMT 2012"

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA /LVRA/, SADARBĪBĀ AR TŪRISMA AĢENTŪRU "EBDEN REISEN", 2012.GADA 14.–22.JANVĀRĪ PIEDALĀS EIROPĀ LIELĀKAJĀ PATĒRĒTĀJU IZSTĀDĒ "CMT 2012", ŠTUTGARTĒ (VĀCIJA).

Vācija Latvijai ir ļoti nozīmīgs tirgus – 2010.gadā tā ieņēma 2.vietu starp valstīm, no kurām Latvijā iebraucis un nakšņojis lielākais tūristu skaits. Ievērojot to, jo īpaši nozīmīgi ir reklamēt gan Latviju, kā ceļojuma galamērķi, gan šeit pieejamos pakalpojumus, tai skaitā, – arī viesnīcas un restorānus.

Katru gadu Eiropas lielākā atpūtas un tūrisma pasākumu patērētāju izstāde ir nozīmīgākais pasākums ienākošā tūrisma un karavaningu industrijai. Deviņu dienu laikā apmeklētāji dodas uz CMT iepazīties ar jaunām idejām brīvdienām un ļauties to iedvesmai un stimulam ik dienas mainīgajā pasākumu programmā. Neviens attālums nav par tālu – apmeklētāji izstādē CTM, Štutgartes izstāžu centrā, ierodas kā no dažādiem apgabaliem Vācijā, tā no kaimiņos esošajām vācu valodā runājošajām valstīm.

LVRA un tūrisma aģentūra "Ebden Reisen", kas jau 20 gadus piesaista tūristus Latvijai un Baltijai, šai izstādē iepazīstina apmeklētājus ar aktuālajiem nākamās tūrisma sezonas piedāvājumiem. Līdzās jautājumiem par nakšņošanas iespējām un rekomendējamajiem sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem, interesenti uzdod jautājumus par atkļūšanas iespējām un, īpaši – iespēju apceļot Latviju un Baltiju ar karavaningiem, kā arī izrādēm Latvijas Nacionālajā operā un pasākumu kalendāru.

"CMT 2012", ar gandrīz 1900 dalībniekiem no 100 valstīm un 200 000 apmeklētājiem, 105 000 m2 prezentē idejas brīvdienām un lieliskākos ceļojumu galamērķus visā pasaulē, te ir apskatāma Dienvidvācijas lielākā karavaningu un motorizēto māju izstāde, kā arī tūrisma izklaides programmas. Īpašas ceļojumu tēmas, tādas kā – riteņbraukšana, golfs, wellness, kruīza kuģi un kultūra ir galvenie jautājumi izstādes 9 dienās. Šeit apmeklētāji var rast iedvesmu idejām un svarīgāko informāciju savām sapņu brīvdienām.

cmt_2012-1 cmt_2012-2

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "CMT 2012" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

eiro_projekts