Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

11.04.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās
starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū
"LEISURE 2011"


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA /LVRA/, 2011.GADA 06.
09.APRĪLĪ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "LEISURE 2011", MINSKĀ (BALTKRIEVIJA).

Saskaņā ar statistikas datiem, Baltkrievija Latvijai ir ļoti nozīmīgs tūrisma tirgus. Ievērojot to, LVRA piedalījās Jūrmalas pilsētas domes (JD) organizētajā Latvijas stendā izstādē "LEISURE 2011" un prezentēja Latvijas naktsmītņu un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu piedāvātos pakalpojumus.

LVRA darba vietā tika izplatīti 5 viesnīcu – "Hotel Jūrnieks"*** "Hotel Segevold"****, "Vecgulbenes muiža"****, "Jaunmoku pils"***, "Turība"* reklāmas materiāli, kā arī katalogi "Tūrisma mītnes Latvijā", "Restorāni Latvijā", "Rīgas Gardēža ceļvedis".

Izstādes ietvaros, 7.aprīlī Latvijas vēstniecībā Baltkrievijā notika tūrisma profesionāļu darba seminārs, kurā tika apbalvotas aktīvākās tūrisma aģentūras Minskā 2010.gadā. Darbsemināru organizēja Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar aviokompāniju "AirBaltic", Rīgas Tūrisma attīstības biroju un Latvijas vēstniecību Baltkrievijā. Darba semināru ar savu produkciju no Latvijas atbalsta AS "Latvijas Balzams", AS "Dzintars" un SIA "Saldus pārtikas kombināts"; pasākumu apmeklēja vismaz 50 pārstāvji no tūrisma aģentiem Baltkrievijā.

Tūristi no Baltkrievijas ir ļoti svarīgi Latvijai un īpaši Jūrmalai, jo viņu vidējais uzturēšanās ilgums kūrortu viesnīcās un kūrorta – rehabilitācijas centros ir 14 dienas.

Nākamā gadā izstāde "LEISURE 2012" notiks laikā no 11.–14. aprīlim!

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "LEISURE 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.
eiro_projekts

04.04.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās Polijā lielākajā patērētāju izstādē "LATO 2011"


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA /LVRA/, 2011.GADA 01.
03.MARTĀ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "LATO 2011", VARŠAVĀ (POLIJA).

Saskaņā ar statistikas datiem, Polija ieņem 9.vietu starp valstīm, no kurām Latvijā pēdējo piecu gadu laikā ir iebraucis lielākais tūristu skaits.

Ievērojot to, LVRA piedalījās Jūrmalas pilsētas domes organizētajā Latvijas stendā starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "LATO" un prezentēja atpūtas iespējas Latvijā, iepazīstinot ar tūrisma mītņu un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu piedāvātajiem pakalpojumiem.

JD, LVRA un Hotel Jūrmala Spa iepazīstināja izstādes apmeklētājus ar aktuālajiem šīsvasaras piedāvājumiem. LVRA darba vietā tika izplatīti arī katalogi "Tūrisma mītnes Latvijā", "Restorāni Latvijā", "Rīgas Gardēža ceļvedis".

Tūrisma izstādes pirmajā dienā Latvijas Republikas vēstniecības telpās notika darba seminārs "Atveseļošanās iespējas Jūrmalā. Atpūta Jūrmalā. Lielākie pasākumi", kurā piedalījās Latvijas un Polijas tūrisma aģentūras un plašsaziņas līdzekļu pārstāvji. Darbseminārs notika ar Latvijas Republikas vēstniecības Polijā, AS "Latvijas Balzams", AS "Dzintars" un SIA "Saldus pārtikas kombināts" atbalstu.

"LATO" ir lielākā Polijas patērētāju izstāde, kura šogad notika jau 16. reizi. Izstādē piedalījās 424 dalībnieki – tūrisma operatori, tūrisma aģenti, viesnīcas, atpūtas centri, veselības centri, spa un wellness centri, kā arī valodu skolas, pārvadātāji – aviolīnijas, dzelzceļa, prāmju kompānijas un pilsētu, reģionālās un lokālās tūrisma organizācijas no 19 valstīm Ik gadus šo izstādi apmeklē vairāk nekā 30 000 apmeklētāju.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "LATO 2011" bija iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

eiro_projekts
28.03.2011

lvra-logo

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija paraksta līgumu ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru
par projekta realizāciju


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, PROJEKTA
"LVRA DALĪBA STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒ GADATIRGOS" IETVAROS, REKLAMĒS ASOCIĀCIJAS BIEDRU UZŅĒMUMUS 7 STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒS GADATIRGOS.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas /LVRA/, viena no svarīgākajām mārketinga aktivitātēm, ir dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos.

Ievērojot to, LVRA ir izstrādājusi projektu "LVRA dalība starptautiskajās tūrisma izstādē – gadatirgos 2011" un šī gada 28. martā ir noslēgusi līgumu Nr. L-ĀTA-1-0571 ar v/a "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" par augstākminētā projekta īstenošanu, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

Projekts tika iesniegts apakšprogrammā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings".
Projekta mērķis ir – īstenot ārējā mārketinga aktivitāti – dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos un tādējādi veicināt tūrisma pakalpojuma eksporta pieaugumu, Latvijas naktsmītņu un ēdināšanas uzņēmumu atpazīstamību, kā arī pozitīvu tūrisma bilanci.

Ārējā mārketinga aktivitātes ir nozīmīgākais veids, kā veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības pakalpojumu atpazīstamību un ārvalstu tūristu piesaisti. Ņemot vērā ekonomisko situāciju, kas būtiski ietekmējusi arī tūrisma nozari, tai skaitā, tūristu paradumus un ceļojumu galamērķa izvēli, Latvijas viesmīlības industrijas pārstāvjiem ir svarīgi būt nozīmīgākajos nozares pasākumos – starptautiskajās izstādēs, īpaši, tajās valstīs, kas ir viegli sasniedzamas, tiek piedāvāti ērti lidojumi un nodrošina nozīmīgāko tūristu plūsmu.

Dalība izstādēs ir piemērotākais un pieejamākais veids kā ar saviem pakalpojumiem iepazīstināt kā nozares profesionāļus, tā potenciālos klientus.

Projekta ietvaros, plānots piedalīties šādās tūrisma izstādēs:
- "MATKA 2011";
- "SIRHA 2011";
- "TOUREST 2011";
- "VIVATTUR 2011";
- "ITB 2011";
- "MITT 2011";
- "LATO 2011";
- "OTDIH 2011";
- "INVETEX 2011".

8 valstīs no kurām Latviju apmeklē vislielākais tūristu skaits.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) – mob. tālr.: 29484738; santa.graikste@hotel.lv; www.hotel.lv

eiro_projekts
21.03.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "MITT 2011"

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, 2011.GADA 16.–19.MARTĀ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "MITT 2011", MASKAVĀ (KRIEVIJA).

2011.gada 16.–19.martā, Krievijas galvaspilsētā – Maskavā 18. reizi darbu sāka viena no pasaulē lielākām tūrisma izstādēm – gadatirgiem "MITT 2011" "Ceļojumi un tūrisms".

Izstādē "MITT 2011", Tūrisma Attīstības valsts aģentūras (TAVA) un Jūrmalas domes organizētajos stendos, piedalījās arī Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija /LVRA/.

LVRA izstādē pārstāvēja kopā ar viesnīcu "Domina Inn Riga"****, "Islande Hotel"****, mācību centru "Poētika", kā arī 10 viesnīcas – "Radisson Blu Rīdzene Hotel", "Radisson Blu Elizabete Hotel", "Radisson Blu Hotel Latvija", "Hotel Rīga", "Hotel Pils"***, "Minhauzena Unda", "Sanatorija Belorussija"***, "Slokas OK Hotel"***, "Placis", "Hotel Neiburgs", restorāns "Kaļķu vārti" un salons "Aqua Villa spa" nosūtīja reklāmas materiālus.

Latvijas stendā strādāja arī – Jūrmalas pilsētas dome, p/a "Cēsu kultūras un tūrisma centrs", SIA "Liepājas reģiona tūrisma birojs", Rīgas pilsētas pašvaldība, Siguldas novada dome, SIA "Atlantic Travel", SIA "VIA Baltic", SIA "Medicīnas tūrisma centrs", SIA "Nikos Travel", SIA "Ekobalta VG", SIA "Humus", savukārt Jūrmalas stendā strādāja arī – kūrortviesnīcas "Baltic Beach Hotel", "Hotel Jūrmala Spa", tūrisma aģentūras – "Baltijas Ceļojumu grupa", "Laimtūre", "Con-ex", "Meeting Tour", "Rix Travel".

Ka liecina statistikas dati, Latvijā iebraukušo Krievijas tūristu skaits turpināja palielināties arī 2010.gadā – salīdzinājumā ar 2009.gadu par nepilniem 40% ieņemot 1. vietu. Tāds pats palielinājums vērojams salīdzinot nakšņojumu rādītājus. Ievērojot to, jo īpaši nozīmīgi ir reklamēt gan Latviju, kā ceļojuma galamērķi, gan šeit pieejamos jaunākos pakalpojumus, tajā skaitā arī viesnīcas un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus.

Izstādē "MITT", kas ir nozīmīgākā izstāde Krievijā un viena no populārākajām pasaulē, katru gadu pulcējas dalībnieki no vismaz 1750 vadošajiem tūrisma operatoriem un nacionālajām tūrisma pārvaldēm pārstāvot 157 tūrisma virzienus. Te Latvijas tūrisma nozares dalībniekiem ir iespēja satikt jau esošos sadarbības partnerus un nodibināt profesionālus kontaktus turpmākai sadarbībai.

Nozares profesionāļiem ar izstādi "MITT" sākas pavasara – vasaras aktīvā tūrisma sezona. Speciālisti tiekas izstādē, lai definētu nozares politiku tuvākajiem gadiem, atrastu jaunus sadarbības partnerus, pilnveidotu darījumu un kultūras sakarus, apspriestu aktuālās problēmas.

Izstādes "MITT" ietvaros, visās dienās jau tradicionāli tika piedāvāta plaša konferenču, semināru, konsultatīvo semināru, jauno piedāvājumu prezentāciju utt. programma.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "MITT 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts
14.03.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "ITB 2011"

 

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, 2011.GADA 09.–13.MARTĀ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "ITB 2010", BERLĪNĒ (VĀCIJA).

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās pasaules lielākajā starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "ITB 2011", Berlīnē.

LVRA, Tūrisma Attīstības valsts aģentūras (TAVA) organizētajā Latvijas stendā strādāja kopā ar viesnīcu "Domina Inn Rigal"****, vēl 5 viesnīcas – "Hotel Bergs"*****, "Hotel Rīga"****, "Hotel Pils"***, "Slokas OK Hotel"***, "Hotel Neiburgs", kā arī Latvijas Nacionālā opera nosūtīja reklāmas materiālus.

Vācija Latvijai ir ļoti nozīmīgs tirgus – 2010.gadā tā ieņēma 2.vietu starp valstīm, no kurām Latvijā iebraucis un nakšņojis lielākais tūristu skaits. Ievērojot to, jo īpaši nozīmīgi ir reklamēt gan Latviju, kā ceļojuma galamērķi, gan šeit pieejamos pakalpojumus, tajā skaitā arī viesnīcas un restorānus. Jautājums par nakšņošanas iespējām joprojām ir arī viens no aktuālākajiem stenda apmeklētāju uzdotajiem jautājumiem.

Izstāde ITB 2011 ar plašo pasākumu, semināru, konferenču un prezentāciju programma ir interesanta kā tūrisma un viesmīlības nozares profesionāļiem, tā arī ikvienam, kurš plāno savu ceļojumu un/vai pieredzes apmaiņas braucienu.

45. reizi organizētā izstāde dod signālus tūrisma industrijai, ka krīze beigusies un jābūt gataviem pārmaiņām tūrisma industrijā, jauniem darba standartiem, inovatīvām tehnoloģijām un pārskatāmām izmaiņām tirgus struktūrās, pircēju–pārdevēju attiecībās un jaunu procesu pieprasījumam.

To apliecina arī izstādes ietvaros organizētās semināru programmas tematika:
– ITB nākotnes diena – par pārmaiņām tūrismā un sabiedrībā;
– ITB Viesmīlības diena – starptautisku ekspertu diskusijas par pārmaiņām viesnīcu industrijā,
– ITB eko-mobilitātes diena – ekspertu diskusijas par videi draudzīgām stratēģijām nākotnē un to ietekmi uz tūrisma industriju,
– ITB korporatīvās sociālās atbildības diena – par priekšlikumiem korporatīvās sociālās atbildības ieviešanai tūrisma industrijā;
– ITB mārketinga diena – diskusijas par jaunākajām stratēģijām un praktiskiem piemēriem par mārketingu tūrismā;
– ITB ceļojumu galamērķa dienas – iespēja gūt informāciju par jaunākajām tendencēm kultūras, pilsētu un upju tūrēs. Atsevišķi arī par topošajiem tirgiem Āzijā.

Ar trīs īpašiem piedāvājumiem ITB nodrošināja darījumu tūrisma interesentus, bet PhoCusWright organizēja Ceļojumu tehnoloģiju konferenci PhoCusWright@ITB.

Izstādes organizatori informē, ka 160,000 m2 sevi prezentēja 11 163 dalībnieki no 188 pasaules valstīm.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "ITB 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts