Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

28.03.2011

lvra-logo

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija paraksta līgumu ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru
par projekta realizāciju


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, PROJEKTA
"LVRA DALĪBA STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒ GADATIRGOS" IETVAROS, REKLAMĒS ASOCIĀCIJAS BIEDRU UZŅĒMUMUS 7 STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒS GADATIRGOS.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas /LVRA/, viena no svarīgākajām mārketinga aktivitātēm, ir dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos.

Ievērojot to, LVRA ir izstrādājusi projektu "LVRA dalība starptautiskajās tūrisma izstādē – gadatirgos 2011" un šī gada 28. martā ir noslēgusi līgumu Nr. L-ĀTA-1-0571 ar v/a "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" par augstākminētā projekta īstenošanu, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

Projekts tika iesniegts apakšprogrammā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings".
Projekta mērķis ir – īstenot ārējā mārketinga aktivitāti – dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos un tādējādi veicināt tūrisma pakalpojuma eksporta pieaugumu, Latvijas naktsmītņu un ēdināšanas uzņēmumu atpazīstamību, kā arī pozitīvu tūrisma bilanci.

Ārējā mārketinga aktivitātes ir nozīmīgākais veids, kā veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības pakalpojumu atpazīstamību un ārvalstu tūristu piesaisti. Ņemot vērā ekonomisko situāciju, kas būtiski ietekmējusi arī tūrisma nozari, tai skaitā, tūristu paradumus un ceļojumu galamērķa izvēli, Latvijas viesmīlības industrijas pārstāvjiem ir svarīgi būt nozīmīgākajos nozares pasākumos – starptautiskajās izstādēs, īpaši, tajās valstīs, kas ir viegli sasniedzamas, tiek piedāvāti ērti lidojumi un nodrošina nozīmīgāko tūristu plūsmu.

Dalība izstādēs ir piemērotākais un pieejamākais veids kā ar saviem pakalpojumiem iepazīstināt kā nozares profesionāļus, tā potenciālos klientus.

Projekta ietvaros, plānots piedalīties šādās tūrisma izstādēs:
- "MATKA 2011";
- "SIRHA 2011";
- "TOUREST 2011";
- "VIVATTUR 2011";
- "ITB 2011";
- "MITT 2011";
- "LATO 2011";
- "OTDIH 2011";
- "INVETEX 2011".

8 valstīs no kurām Latviju apmeklē vislielākais tūristu skaits.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) – mob. tālr.: 29484738; santa.graikste@hotel.lv; www.hotel.lv

eiro_projekts
21.03.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "MITT 2011"

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, 2011.GADA 16.–19.MARTĀ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "MITT 2011", MASKAVĀ (KRIEVIJA).

2011.gada 16.–19.martā, Krievijas galvaspilsētā – Maskavā 18. reizi darbu sāka viena no pasaulē lielākām tūrisma izstādēm – gadatirgiem "MITT 2011" "Ceļojumi un tūrisms".

Izstādē "MITT 2011", Tūrisma Attīstības valsts aģentūras (TAVA) un Jūrmalas domes organizētajos stendos, piedalījās arī Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija /LVRA/.

LVRA izstādē pārstāvēja kopā ar viesnīcu "Domina Inn Riga"****, "Islande Hotel"****, mācību centru "Poētika", kā arī 10 viesnīcas – "Radisson Blu Rīdzene Hotel", "Radisson Blu Elizabete Hotel", "Radisson Blu Hotel Latvija", "Hotel Rīga", "Hotel Pils"***, "Minhauzena Unda", "Sanatorija Belorussija"***, "Slokas OK Hotel"***, "Placis", "Hotel Neiburgs", restorāns "Kaļķu vārti" un salons "Aqua Villa spa" nosūtīja reklāmas materiālus.

Latvijas stendā strādāja arī – Jūrmalas pilsētas dome, p/a "Cēsu kultūras un tūrisma centrs", SIA "Liepājas reģiona tūrisma birojs", Rīgas pilsētas pašvaldība, Siguldas novada dome, SIA "Atlantic Travel", SIA "VIA Baltic", SIA "Medicīnas tūrisma centrs", SIA "Nikos Travel", SIA "Ekobalta VG", SIA "Humus", savukārt Jūrmalas stendā strādāja arī – kūrortviesnīcas "Baltic Beach Hotel", "Hotel Jūrmala Spa", tūrisma aģentūras – "Baltijas Ceļojumu grupa", "Laimtūre", "Con-ex", "Meeting Tour", "Rix Travel".

Ka liecina statistikas dati, Latvijā iebraukušo Krievijas tūristu skaits turpināja palielināties arī 2010.gadā – salīdzinājumā ar 2009.gadu par nepilniem 40% ieņemot 1. vietu. Tāds pats palielinājums vērojams salīdzinot nakšņojumu rādītājus. Ievērojot to, jo īpaši nozīmīgi ir reklamēt gan Latviju, kā ceļojuma galamērķi, gan šeit pieejamos jaunākos pakalpojumus, tajā skaitā arī viesnīcas un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus.

Izstādē "MITT", kas ir nozīmīgākā izstāde Krievijā un viena no populārākajām pasaulē, katru gadu pulcējas dalībnieki no vismaz 1750 vadošajiem tūrisma operatoriem un nacionālajām tūrisma pārvaldēm pārstāvot 157 tūrisma virzienus. Te Latvijas tūrisma nozares dalībniekiem ir iespēja satikt jau esošos sadarbības partnerus un nodibināt profesionālus kontaktus turpmākai sadarbībai.

Nozares profesionāļiem ar izstādi "MITT" sākas pavasara – vasaras aktīvā tūrisma sezona. Speciālisti tiekas izstādē, lai definētu nozares politiku tuvākajiem gadiem, atrastu jaunus sadarbības partnerus, pilnveidotu darījumu un kultūras sakarus, apspriestu aktuālās problēmas.

Izstādes "MITT" ietvaros, visās dienās jau tradicionāli tika piedāvāta plaša konferenču, semināru, konsultatīvo semināru, jauno piedāvājumu prezentāciju utt. programma.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "MITT 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts
14.03.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "ITB 2011"

 

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, 2011.GADA 09.–13.MARTĀ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "ITB 2010", BERLĪNĒ (VĀCIJA).

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās pasaules lielākajā starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "ITB 2011", Berlīnē.

LVRA, Tūrisma Attīstības valsts aģentūras (TAVA) organizētajā Latvijas stendā strādāja kopā ar viesnīcu "Domina Inn Rigal"****, vēl 5 viesnīcas – "Hotel Bergs"*****, "Hotel Rīga"****, "Hotel Pils"***, "Slokas OK Hotel"***, "Hotel Neiburgs", kā arī Latvijas Nacionālā opera nosūtīja reklāmas materiālus.

Vācija Latvijai ir ļoti nozīmīgs tirgus – 2010.gadā tā ieņēma 2.vietu starp valstīm, no kurām Latvijā iebraucis un nakšņojis lielākais tūristu skaits. Ievērojot to, jo īpaši nozīmīgi ir reklamēt gan Latviju, kā ceļojuma galamērķi, gan šeit pieejamos pakalpojumus, tajā skaitā arī viesnīcas un restorānus. Jautājums par nakšņošanas iespējām joprojām ir arī viens no aktuālākajiem stenda apmeklētāju uzdotajiem jautājumiem.

Izstāde ITB 2011 ar plašo pasākumu, semināru, konferenču un prezentāciju programma ir interesanta kā tūrisma un viesmīlības nozares profesionāļiem, tā arī ikvienam, kurš plāno savu ceļojumu un/vai pieredzes apmaiņas braucienu.

45. reizi organizētā izstāde dod signālus tūrisma industrijai, ka krīze beigusies un jābūt gataviem pārmaiņām tūrisma industrijā, jauniem darba standartiem, inovatīvām tehnoloģijām un pārskatāmām izmaiņām tirgus struktūrās, pircēju–pārdevēju attiecībās un jaunu procesu pieprasījumam.

To apliecina arī izstādes ietvaros organizētās semināru programmas tematika:
– ITB nākotnes diena – par pārmaiņām tūrismā un sabiedrībā;
– ITB Viesmīlības diena – starptautisku ekspertu diskusijas par pārmaiņām viesnīcu industrijā,
– ITB eko-mobilitātes diena – ekspertu diskusijas par videi draudzīgām stratēģijām nākotnē un to ietekmi uz tūrisma industriju,
– ITB korporatīvās sociālās atbildības diena – par priekšlikumiem korporatīvās sociālās atbildības ieviešanai tūrisma industrijā;
– ITB mārketinga diena – diskusijas par jaunākajām stratēģijām un praktiskiem piemēriem par mārketingu tūrismā;
– ITB ceļojumu galamērķa dienas – iespēja gūt informāciju par jaunākajām tendencēm kultūras, pilsētu un upju tūrēs. Atsevišķi arī par topošajiem tirgiem Āzijā.

Ar trīs īpašiem piedāvājumiem ITB nodrošināja darījumu tūrisma interesentus, bet PhoCusWright organizēja Ceļojumu tehnoloģiju konferenci PhoCusWright@ITB.

Izstādes organizatori informē, ka 160,000 m2 sevi prezentēja 11 163 dalībnieki no 188 pasaules valstīm.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "ITB 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts
01.03.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū
"VIVATTUR 2011"

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA /LVRA/, 2011.GADA 25.–27.FEBRUĀRĪ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "VIVATTUR 2011", VIĻŅĀ (LIETUVA).

Pamatojoties uz statistikas datiem, Lietuva Latvijai ir ļoti nozīmīgs tūrisma tirgus. Ievērojot to, LVRA piedalījās Jūrmalas domes organizētajā Latvijas stendā izstādē "VIVATTUR 2011" un prezentēja Latvijas naktsmītņu un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu piedāvātos pakalpojumus.

LVRA strādāja vienā darba vietā ar viesnīcu "Islande Hotel"****, bet vienlaikus tika izplatīti arī viesnīcas "Hotel Pils" reklāmas materiāli, kā arī katalogi "Tūrisma mītnes Latvijā", "Restorāni Rīgā" un "Rīgas Gardēža ceļvedis".

Latvijas stendā izstādes apmeklētājiem bija iespējams iepazīties ar aktuālākajiem Latvijas tūrisma piedāvājumiem, jaunajiem produktiem un informatīvajiem materiāliem, kā arī klātienē satikt viesnīcu "Hotel Jūrmala Spa"****, "Jūrmalas TIC" un Latvijas Jaunatnes tūrisma mītņu asociācijas pārstāvjus.

Tūrisma izstādē – gadatirgū "VIVATTUR 2011" piedalījās vairāk kā 180 dalībnieki no 15 valstīm – Apvienotie Arābu Emirāti, Čehija, Horvātija, Igaunija, Francija, Grieķija, Indija, Itālija, Izraēla, Latvija, Lietuva, Moldova, Nepāla, Polija, Spānija, Taizeme, Turcija, Ukraina, izstādi apmeklēja 16 000 interesenti.

Nākamā gadā izstāde "VIVATTUR 2012" notiks laikā no 24.–26. februārim!

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "VIVATTUR 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts
03.2011

jurmala latvija_pasaulejurmala-eiropajurmala-city

Jūrmalas pilsētas dome ar kūrortpilsētas stendu piedalās lielākajā tūrisma izstādē Maskavā

NO 16. LĪDZ 19.MARTAM JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AR SAVU STENDU PIEDALĪSIES 18. STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ "MITT 2011" MASKAVĀ, KRIEVIJĀ, KUR KOPĀ AR JŪRMALAS PILSĒTAS KŪRORTVIESNĪCĀM "BALTIC BEACH HOTEL", "HOTEL JŪRMALA SPA", LATVIJAS TŪRISMA UZŅĒMUMIEM "BALTIC TRAVEL GROUP", "LAIMTŪRE", "CON-EX", "MEETING TOUR", "RIX TRAVEL", KRIEVIJAS TŪRISMA AĢENTŪRĀM "DIALOGS" UN JŪRMALAS PĀRSTĀVNIECĪBĀM MASKAVĀ – TŪRISMA AĢENTŪRĀM "AB CLUB" UN "BALTIK SERVISS" – PREZENTĒS KŪRORTPILSĒTAS TŪRISMA PRODUKTUS UN PAKALPOJUMUS.

Izstādes "MITT 2011" apmeklētāji tiks iepazīstināti ar šīs sezonas nozīmīgākajiem pasākumiem pilsētā, un domājams, ka vislielākā interesē būs par Dzintaru koncertzāles vasaras sezonu, spa piedāvājumiem, atpūtas un atveseļošanas iespējām Jūrmalas kūrorta rehabilitācijas centros un kūrortviesnīcās, aktīvās atpūtas piedāvājumiem u.c. tūrisma produktiem un pakalpojumiem. Jūrmalas pilsētas dome šogad ir sagatavojusi arī jaunu piedāvājumu – vasaras nometnes bērniem.

Tūrisma aģentūras izstādes apmeklētājus iepazīstinās ar saviem īpašajiem piedāvājumiem atpūtas braucieniem uz Jūrmalu un Latviju. Izstādes apmeklētāji saņems jauno tūrisma brošūru krievu valodā "Jūrmala" un citus informatīvos materiālus par visām Jūrmalas tūristu mītnēm, pasākumiem pilsētā, aktīvo atpūtu u.c. iespējām. Jūrmalas pašvaldība aicinās apmeklēt kūrortpilsētu, kas 2010.gadā saņēma Eiropas Komisijas balvu kā Eiropas izcilākais tūrisma galamērķis Latvijā.

Izstādes laikā 17.martā Jūrmalai tiks pasniegta Krievijas tūrisma portāla www.travel.ru prestižā balva "Star travel.ru" ("Travel.ru Zvaigzne") nominācijā "Labākais Baltijas jūras kūrorts", kas Jūrmalai piešķirta 21 kūrorta konkurencē pēc portāla apmeklētāju – tūristu no Krievijas – balsojuma internetā. Baltijas labākā kūrorta titulu Jūrmala saņem jau devīto gadu.

Izstādes laikā Jūrmalas pilsētas dome prezentēs savus jaunos piedāvājumus tūrisma un kūrorta jomā arī Tūrisma attīstības valsts aģentūras rīkotajā darbseminārā 17.martā.

Šogad piešķirtais valsts atbalsts tūrisma mārketinga aktivitāšu īstenošanai ārvalstīs Jūrmalas pilsētas domei dos iespēju piedalīties arī nacionālajā Latvijas stendā, ko organizē Tūrisma attīstības valsts aģentūra. Pilsētas domes dalība tajā tiek finansēta no Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzekļiem.

"Priecē tas, ka Jūrmalas pilsētas popularitāte tik nozīmīgā tūrisma tirgū kā Krievija ar katru gadu pieaug", atzīst Jūrmalas pilsētas domes priekšsēdētājs Gatis Truksnis. "Ceļotāji no Krievijas ir iecienījuši Jūrmalu un atzinīgi novērtējuši kūrortpilsētas piedāvājumu – gan aktīvās atpūtas un veselības atjaunošanas iespējas Baltijas jūras krastā, gan daudzveidīgo kultūras pasākumu programmu. Mūsu mērķis ir attīstīt kūrortpilsētas tūrisma un kūrorta pakalpojumus vēl plašāk, lai pilsētas viesi atrastu savām interesēm un vajadzībām atbilstīgu piedāvājumu ne tikai vasaras sezonas laikā, bet arī ziemas mēnešos."

Lai kūrortpilsētas piedāvājumā ieinteresētu potenciālos tūristus, Jūrmalas pilsētas dome plāno vairākas mārketinga aktivitātes Krievijā. Šogad no 23. līdz 25.martam Jūrmalas kūrortpilsēta iepazīstinās ar savu piedāvājumu darbsemināros Krievijas reģionālajās pilsētās, oktobrī ar Jūrmalas pilsētas stendu piedalīsies starptautiskajā tūrisma izstādē "CIS Inwetex" Sanktpēterburgā. Jūrmalā regulāri tiek uzņemtas filmēšanas grupas un žurnālisti no Krievijas, kas veido tūrisma sižetus par atpūtas iespējām kūrortpilsētā. Pašvaldība aktīvi strādā, lai Jūrmalas sadraudzības partneru administratīvajās teritorijās varētu izvietot vides reklāmas, pilsētas dome sadarbībā ar Jūrmalas tūrisma informācijas pārstāvniecībām Krievijā īsteno kopīgas mārketinga aktivitātes, kā arī sadarbojas ar tūrisma un citiem uzņēmumiem, lai veicinātu tūrisma pieaugumu Jūrmalā un Latvijā.

Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem Jūrmalu visvairāk apmeklē ceļotāji no Krievijas. 2010.gadā Jūrmalā viesojušies 28 645 Krievijas tūristi, – tas ir 27,5 % no ceļotāju kopējā skaita un par 7,5 % vairāk nekā 2009.gadā. Arī Jūrmalā izvēlēto naktsmītņu skaits salīdzinājumā ar 2009.gadu ir palielinājies par 8,1 %.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "MITT 2011" tiek finansēta no Eiropas Savienības aktivitātes „Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings” līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru 2011.gada 31.janvārī noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-11-0513 par projekta "Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu. Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīcas "Baltic Beach Hotel", "Hotel Jūrmala Spa", tūrisma aģentūras "Baltic Travel Group", "Laimtūre", "Con-ex", un "Meeting Tour" projektā saņem 50% līdzfinansējumu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.

Jūrmalas pilsētas domes dalība nacionālajā Latvijas stendā, ko organizē Tūrisma attīstības valsts aģentūra, tiek finansēta no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes un Tūrisma attīstības valsts aģentūras 2011.gada 2.martā noslēgto vienošanos Nr. 2011-03(1.1-16/204) par atbalsta saņemšanu dalībai nacionālajā stendā starptautiskajās izstādēs ārvalstīs saskaņā ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu "Latvijas kā tūrisma galamērķa konkurētspējas stiprināšana ārējos tirgos".

eiro_projekts